O čem to celé vlastně je?

21.12.2017

Bylo by dobrý nastínit zaměření blogu (téma, nápad, účel). Proto bude nejlepší tomu věnovat celý první článek. Předem bych se chtěla omluvit za nezáživný styl psaní a vedení blogu, nikdy jsem s tím neměla zkušenosti a ne každý začíná na profesionální úrovni.  

Prvotní nápad

 Možná hodně lidí udivilo, že zrovna já, která se nikterak neprojevuje a nevyžívá ve slohových pracích, se rozhodla pro tento krok. Vím, že v jednu dobu byly blogy in - měl je každý a bohužel i skoro všechny stránky byly o tom samém. Kdo kde byl, co tam dělal, recepty na vaření, makeup recenze a to všechno zamíchané do sebe. Chápu, že každý, kdo se pustil do světa blogu, chtěl reprezentovat svůj život ze všech úhlů. I mým přáním je přiblížit Vám pár detailů z mé každodenní rutiny, ale budu se snažit to pojmout trochu jinak, aby to bavilo číst i Vás. 

Ani mě nikdy nebavilo se prokousávat kilometrovým textem, kde někdo popisuje každou hodinu dne. Což samozřejmě neznamená, že takový styl psaní je špatný! Vůbec ne, jen bych chtěla přijít s něčím, kde se se mnou ztotožní lidé napříč různými sociálními skupinami. Hlavně bych chtěla poděkovat své blízké kamarádce, která mi založení blogu navrhla, jelikož já se moc ráda rozepisuju na svém instagramu.  

Obsah 

 Mou vizí je sem sdílet moje názory. Kdo mě sleduje na instagramu, ten určitě ví. Kolikrát se mi stane, že se najednou zastavím a zamyslím se nad něčím. Nebo uvidím něco (zprávy, osobní život apod.), co mě donutí přehodnotit své názory.  Týka se to hodně témat, která jsou dost abstraktní - přátelství, láska a rodina. Dennodenně se potýkáme s věcmi, jejichž význam ani neznáme a přitom bychom ho znát měli. Jak strašně důležité je si jen uvědomovat, co se děje. Nemít zavřené oči a zakryté uši. Doufám, že díky možnosti sem psát najdu podobně smýšlející lidi i osoby s jinými názory, abych i já si rozšířila úhel pohledu. Takže čekejte hodně filozofických úvah, prostě druhej Aristoteles... :D 

 

Už teď je to celkem dlouhé na úvod, proto radši už to tímto zakončím. Hlavní body jsem tu shrnula, tak snad to některé z Vás zaujme. Vůbec nevím, jak často se k blogování budu dostávat, budu se ale snažit aspoň v pravidelných cyklech jednou za dva týdny. Děkuji všem za přečtení a zobrazení, přeji příjemné svátky strávené pěkně s rodinou a hromadou nezdravého jídla.

Tak zatím do dalšího článku,

Adéla


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky